Weer een top behandeling gehad. Strakke pmu eyeliner boven en onder, brows met softlaser behandeld om de grauw-grijze tint te verwijderrn, daarna geverfd en geshaped en weer tiptop de salon verlaten. In een woord geweldig🍀🫶!
Annemarieke•8 days ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen laten doen. Professioneel en goed geholpen! Heel blij met het restaurant! 😊
Bernadette•8 days ago
Verified review
Afspraak met Keshia, kreeg eerst thee/ koffie en uitleg over de behandeling. In alle tijd en rust begonnen. Zeer gemoedelijke sfeer en personeel. Schone behandel ruimte en tijd voor tussentijdse vragen. Lieve en vriendelijke dames!
Esther•10 days ago
Verified review
Superfijn geholpen en zeer tevreden.
Ans•14 days ago
Verified review
Altijd in voor een gezellig praatje en zeer kundig. Ik heb weer mooie wenkbrauwen 🤗