Ik wil je heel erg bedanken voor mijn nagels 💅✨. Super professioneel gedaan en alles zo netjes! Ik ben echt méga tevreden en superblij met het resultaat 🫶😍.
Mahshad•10 months ago
Verified review
Super enthousiaste en perfectionistische nagelstyliste! Ik ben super tevreden!
Marjanke•10 months ago
Verified review
Gezellig professioneel lief leuk en heel kundig. Blij met Naomi❤️
Sandra •10 months ago
Verified review
Zoals altijd weer super mooie nagels, van mij krijgt deze dame een dikke 10+ voor haar werk en gezelligheid.