Ik heb voor het eerst bij Destiny de henna brow service genomen. Destiny is erg professioneel en vriendelijk. De behandeling deed totaal geen pijn en ik was binnen no time klaar ! Ze luisterde naar mijn wensen en voldeed hier ook aan.
Ben super blij met mijn wenkbrauwen ze zien er weer strak en verzorgd uit. Je hebt zeker een nieuwe klant erbij 🫶🏽!
E.P.•almost 3 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden met het resultaat, zeker een aanrader!
V.V.•almost 3 years ago
Verified review
Top afspraak. Blij met het eind resultaat
V.A.•almost 3 years ago
Verified review
Mijn eerste keer bij Destiny heb ik als erg dijn ervaren. Naast de goede kwaliteit die deze dame levert, zorgt ze voor een warme sfeer. Zeker vaker komen!
I.E.•almost 3 years ago
Verified review
Hele lieve dame, schoon in de werk neemt der tijd om je te vertellen en je gaat met mooie wenkbrauwen weg!