Altijd fijn om bij Iris mijn nagels te doen. Ze werkt netjes en ik loop altijd blij de deur uit. Thank you! ❤️
Treatment by Iris•Gel Nails Manicure
Kim•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima salon. Mijn wenkbrauwen zijn weer prachtig en heb gelijk weer een afspraak gemaakt.
Treatment by Iris•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Ik vond Iris echt super lief en ze heeft mijn wimpers mooi gelift en mijn nagels mooi gelakt. Ze legde bij elke stap uit wat ze ging doen wat erg fijn was want ik had het nog nooit gedaan. Ik kreeg ook nog wat te drinken, super attent! The Glow Bar raad ik zeker aan! :)