Super voor het eerst dat ik een kapster heb gehad in jaren die echt goed tijd aan haar klant besteed en ook aan alle wensen voldeed en nog voor een goede prijs.
isabelle•almost 11 years ago
Verified review
Great place and great service!
laura•about 11 years ago
Verified review
Super vriendelijk. Snel & bekwaam en een enorm handige lokatie.
Bas•about 11 years ago
Verified review
De kapsalon is net nieuw. Mooi pand en de kapster is vakkundig en aardig. Ze heeft mijn haar erg goed geknipt. Ik kom hier zeker terug.