Een hele goede ervaring. Ze denkt met je mee en past de behandeling aan op mijn gezondheid en situatie. Fijne aangename achtergrond muziek voor ontspanning en een fijne gesprek tijdens de behandeling. Ik kom zeker terug na mijn vakantie. Bedankt!
Fatima•about 1 year ago
Verified review
Altijd gezellig met resma. Dankjewel schatje
Ayse •about 1 year ago
Verified review
Duidelijke uitleg en een warm welkom
Dania •about 1 year ago
Verified review
Vriendelijke medewerkers
Ik werd goed geholpen ik ben heel tevreden wel een aanrader