Geweldig zoals altijd voel ik me hartstikke comfortabel ! Dankjewel resma❤️
Gysenia•over 1 year ago
Verified review
Er wordt goed geluisterd naar wat er nodig is en daar passen ze de juiste behandeling op aan. Voel me veilig in hun handen
Sandra•over 1 year ago
Verified review
Weer een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Op naar een nog mooiere huid!
Renate •over 1 year ago
Verified review
Beste Reesma,
Heel erg Bedankt jij geef mij altijd goei advices en doet jij altijd echt goed. ik zou jou altijd 10 score. jij ben echt Vriendelijk met mij en jou hele team 's ook altijd Vriendelijk👌👍❣ .
Harpreet•over 1 year ago
Verified review
Dit keer was het laseren helaas best pijnlijk, omdat ik moe was. Maar de medewerker ging er goed mee om! Hopelijk hoeft verder de volgende keer er minder geschoren te worden op droge huid, dat irriteert de boel een hoop.