Ik heb vandaag mijn 2e laserbehandeling op het lichaam gehad en heb er alle vertrouwen in dat ik van mijn vervelende haartjes af ga komen! De behandelingen zijn (voor mij) gek genoeg bijna pijnloos en gewoon fijn!
Cally•almost 3 years ago
Verified review
Ik kom meestal bij Resma, maar ben ook weleens bij een van haar collega's geweest. Lieve dames die je volledig op je gemak stellen! Ze weten wat ze doen en het werkt goed! Ik ben blij met de haarvermindering en het resultaat tot nu toe :)