Top. Ik voel me altijd erg op me gemak bij Reshma 🥰 Bedankt weer!!
Chanelva•almost 3 years ago
Verified review
Voel me heel erg op me gemak hele lieve personeel 🥰!
Gysenia•almost 3 years ago
Verified review
Erg aardige behandeling ik zou het fijn vinden op mijn 2 de afspraak 5 september een andere mevrouw zou willen laseren het blijft het zelfde maar een andere ervaring voor mij met mijn behandeling oksels en getinte delen ik ben nu al blij met de resultaat.
Halil•almost 3 years ago
Verified review
Wederom naar tevredenheid! Vriendelijke Suzanna, deskundig en iedere keer weer netjes op tijd.
Al met al geen gram spijt van keuze voor de Laserbar!