De behandeling zelf was fijn en ontspannend.
De ruimte was alleen erg druk. Er stond een schoonmaak kar en allerlei dozen in de hoek gestapeld waardoor er niet echt een ontspannende sfeer heerste.
Hierdoor ben ik niet geneigd om een tweede behandeling te boeken ook al was de behandeling zelf goed.
Treatment by Shirly•Relaxing Massage
Atena•3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Prima behandeling. Shirley is een lieve dame.
Treatment by Shirly•Face Peel
Ghiz•3 months ago
Verified review
Heel vriendelijk , lieve en zorgzame dame. Ze doet haar werk met heel veel 🥰 liefde
Treatment by Shirly•Relaxing Massage
Aruna•4 months ago
Verified review
Balans. Voel me top. Ik beveel Shirley van harte aan. 👍👌