Ik kwam hier voor het eerst en werd heel hartelijk ontvangen. Er werd een heerlijke cappuccino voor me neergezet en ondertussen werd ik geknipt. Mijn haar zit top! Ik ben ook voor de haarmasker gegaan en daardoor voelt mijn haar heerlijk aan. Ik kom kom hier zeker terug!
Simone•about 2 months ago
Verified review
Heel erg tevreden met de knipbeurt! Daarnaast ook hele gezellige gesprekken, zou het zeker aanraden!
Styled by 𝐍𝐀𝐎𝐌𝐈 | 𝐒𝐭𝐲𝐥𝐞 𝐃𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 & 𝐂𝐨𝐥𝐨𝐮𝐫•Ladies' Haircuts
Lindsey•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Super goed geholpen, Ik had last van droge en gespleten haar punten. Ik was bang dat er dan veel van de lengte af moest, maar in overleg uiteindelijk mooi geknipt van de droge punten af en ben heel erg blij met het resultaat !
Aischa •2 months ago
Verified review
Zoals gebruikelijk een perfecte service en enorm goed vakwerk.
Jo•2 months ago
Verified review
Camron is een super vriendelijke gast én knipt echt heel goed. Hij verstaat zijn vak!