Ik ben zeer tevreden.. Priscilla is ervaren, deskundig en luistert naar mijn wensen en neefs als klant. Een warm welkom bij een super fijne dame... ik ben een tevreden vaste klant. Keep up the good work..
Treatment by Priscilla
Tessie•over 2 years ago
Verified review
Altijd blij als ik geweest bent.
Treatment by Priscilla
Sandra•over 2 years ago
Verified review
vanaf dat ik binnenkomt tot aan weg gaan is alles goed.
Treatment by Priscilla
Karin•over 2 years ago
Verified review
Ze doet haar werk super goed en mooi! Heel blij
Treatment by Priscilla
Dely•over 2 years ago
Verified review
Al bij binnenkomst wordt je goed en vriendelijk behandeld. Mijn wimpers hebben nog nooit zo goed en lang gezeten
Priszy bedankt.tot over 3 weken