Dit was m’n eerste keer bij de Barberclub Brielle, mooie zaak, aardig & vakkundig personeel! Ga er in de toekomst zeker vaker naartoe!
Martijn•almost 6 years ago
Verified review
Ik had afspraak gemaakt enige tijd geleden om14:00 uur. Helaas kon ik pas om 14:15 naar binnen om geknipt te worden dat was een dompertje. Was gelukkig goed weer om te wachten.
De knipbeurt was wel vertrouwd goed en de sfeer gezellig
Ruud•almost 6 years ago
Verified review
Misschien de volgende keer de vraag moet ik als kapper een mondkapje voor.
Voor de rest 👍