De mannen van The Barber Club zijn ongelooflijk klantvriendelijk. Ondanks dat ik te laat op mijn afspraak kwam hebben ze me toch nog prima geholpen.
Pepijn heeft me goed geknipt en ook nog even snel mijn baard getrimd.
Dimitri •over 6 years ago
Verified review
Goed geholpen en hevig goede knip beurt
Kylian•over 6 years ago
Verified review
👍
Fons•over 6 years ago
Verified review
Heerlijk om weer geknipt en geschoren te worden bij deze mannen!