Ramon heeft me weer keurig geknipt en extra gelet op een puntje waarop ik hem n.a.v. de vorige knipbeurt op attendeerde. Hij verdient van zijn baas een extra toelage voor Kerstmis!
Klaas•over 6 years ago
Verified review
Top Barber!
Jeffrey•over 6 years ago
Verified review
Mijn zoon van 9 komt elke maand bij Ramon om zijn haren te kappen. Hij is professioneel, zeer kundig, houdt altijd een gezellig praatje. En mijn zoon komt altijd met een stoere mannen kapsel thuis. Wij zijn blij met Ramon!
Ray•over 6 years ago
Verified review
Ik vond de sfeer goed en het knippen heel goed, m’n baard is weer helemaal netjes. Kortom helemaal tevreden 👌🏼
Pjotr•over 6 years ago
Verified review
Perfect. Had een idee en met wat overleg zijn we bij het kapsel gekomen waar ik zeet tevreden over ben