Top zaak! Kundige en gezellige barbers. Lekkere koffie! Dit keer ook mijn baard laten doen, ziet er weer prachtig uit! Wel 1 minpunt, een airco is een MUST! De jongens hadden het aardig opgelost met wat ventilators, maar helaas was dit niet genoeg.... voor de rest niks te zeiken en uiteraard tot de volgende keer!
Wouter•almost 7 years ago
Verified review
Zoals altijd uitstekende kwaliteit
Ferry•almost 7 years ago
Verified review
Goed geknipt, fijne en klantvriendelijke gasten aan het werk.