Was wel vroeg, maar gastvrij ontvangen met een bakkie koffie. Top gasten!
Phil•over 7 years ago
Verified review
Prima geknipt weer door Ramon. Goed geluisterd dat het niet te kort moet.
Klaas•over 7 years ago
Verified review
2e keer bij de barberclubbrielle, weer zeer tevreden.
Tuur•over 7 years ago
Verified review
Goede knipstyle en altijd klantvriendelijk. Een absolute blijvertje!👍🏻
Justin•over 7 years ago
Verified review
Mannen verstaan hun vak en nemen netjes de tijd voor de klanten. Zijn altijd geïnteresseerd in allerlei zaken en altijd in voor een gezellig praatje tijden de knip beurt.