Zeer tevreden. Fijne locatie, prettig geholpen door Amber.
Maribel•5 months ago
Verified review
Altijd weer een heerlijk moment van verbinding, ontspanning, aandacht en rust. Tinka, dank je wel voor je fijne energie en je vakkundige haar behandeling! 🙏💫
May•6 months ago
Verified review
Amber is heel vriendelijk en heeft mijn haar goed geknipt. Blij mee!
Mireille•6 months ago
Verified review
Heerlijk , even relaxen bij mijn favo kapster. Dank weer Tinka!
Wilma•6 months ago
Verified review
Aardig personeel , lekkere koffie en een mooi resultaat , hier kom ik zeker terug