Ik rij graag 3 kwartier om mijn haar door Tinka te laten knippen. Het zit altijd goed als zij me weer onder handen heeft genomen. Blij met Tinka 🤗
Helma•8 months ago
Verified review
Hele fijne krullen kapster! Lekkere koffie, en ze luistert heel goed naar hoe je geknipt wil worden. Echt een aanrader.
Dunja•8 months ago
Verified review
Fijne kapper, heel hartelijk en altijd perfect geknipt.
eero•8 months ago
Verified review
Weer helemaal goed geknipt
Siep•9 months ago
Verified review
Het was weer even geleden en ik ben ZO blij dat ik toch even heb gereden om geverfd en geknipt te worden bij Tinka, Dankjewel! Mijn haar is in 2 jaar niet zo mooi geweest =)