Ik heb acryl nagels laten zetten. Queenie is super goed en luistert heel goed naar je wensen! Ik heb vaak geprobeerd acryl te laten zetten, maar nog nooit zo blij geweest met mijn nagels.
Treatment by Tokyo 3•Natural Nail Strengthening
Marieke•over 4 years ago
Verified review
Great! I really enjoy coming here.
Treatment by Tokyo 1•Solar Nails
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Netjes, mooie nagels, veel keuze aan kleuren en goed en vriendelijke geholpen.
Treatment by Tokyo 3•Solar Nails
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Quick basic mani paint with Gelish. Overall very happy.