Erg blij met mijn kleur en knipbeurt. Ook goed advies gekregen en blij met de shampoo en conditioner die ik heb gekocht. Het is wel prijzig maar dan krijg je ook goede kwaliteit
Ladies' Full Head Colouring
Astrid•over 5 years ago
Verified review
Fijn geholpen en goed meegedacht met wat ik wilde. Ook enorme gezellige kapper! Zeker aan te raden!
Ladies' Haircuts
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Vriendelijke kapster en het aller belangrijkst: een goed kapsel als resultaat. Bedankt Melissa!
Men's Haircut
Yusuf•over 5 years ago
Verified review
De service was top. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en het eind resultaat was perfect. Echt en aanrader, vooral bij Melisa.
Ladies' Haircuts
Lawa•over 5 years ago
Verified review
Een andere kapper gekregen ivm de drukte. Deze dame heeft mijn haar prachtig geknipt, het heeft nog nooit zo goed gezeten. Ze heeft echt gekeken naar wat goed bij mijn gezicht past, zeker voor herhaling vatbaar.