Fijne kapper. Eerste keer hier geweest voor wassen/knippen/drogen. De heer die dames knipt is super vriendelijk en luistert naar je wensen. Ik beveel deze kapsalon zeker aan.
Styled by salon3•Ladies' Haircuts
Samantha•21 days ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst en netjes geknipt.
Styled by salon4•Men's Haircut
Kees•21 days ago
Verified review
Kom hier altijd met plezier voor mezelf en mijn zoontje