Ik heb vandaag een behandeling gehad bij de Tulip Clinic. Ik werd heel vriendelijk en professioneel ontvangen en ben erg tevreden over het resultaat!!!
Soheila•about 1 month ago
Verified review
Ik kom hier al jaren voor diverse behandelingen. En ben nog altijd tevreden. Er wordt aandachtig naar je wensen geluisterd en gekeken wat er mogelijk is voor een natuurlijke resultaat.
Panteha•about 2 months ago
Verified review
Mile przyjęcie klienta miła atmosfera bardzo dobrze się poczułam Dziękuję bardzo za wykonaną usługę 😊
Ewelima•about 2 months ago
Verified review
Mijn eerste indrukken waren:
Een kleinere kliniek, dus persoonlijke benadering. Goede voorlichting over de verschillende mogelijkheden. Vriendelijk ontvangst en begeleiding.
Conny•3 months ago
Verified review
Een zeer prettige ervaring, vriendelijk, hygiënisch, professioneele medewerkers in een heel mooie praktijk .