Ik ben super blij met mijn manicure. lizzy is zeer vriendelijk en professioneel. Tuttebells is zeker een aanrader!!!
Treatment by Lizzy
Gaby•about 2 years ago
Verified review
Ik vind de salon erg gezellig ingericht. Voelde me er meteen thuis. Ik werd vriendelijk ontvangen. Ze is kundig en weet wat ze doet zonder opdringerig te zijn. Kortom: Het is me goed bevallen en ik ga zéker terug!
Treatment by Lizzy
Heleen•about 2 years ago
Verified review
Misschien is dit heel persoonlijk, maar Lizzy rookt en als iemand dan vlak boven je gezicht hangt is dat voor mij heel onprettig en onhygiënisch.
Verder goed geholpen en vriendelijk.
Treatment by Lizzy
Nicole•about 2 years ago
Verified review
Altijd goed en gezellig 😁 Ik kom er regelmatig.
Treatment by Lizzy
Peggy•about 2 years ago
Verified review
ik heb het erg gezellig gehad en ben erg tevreden! ik kom zeker terug