Altijd een leuk praatje en toch ziet het er altijd mooi uit
Treatment by Lizzy
Esta•over 2 years ago
Verified review
Lizzy is een hele gezellige meid met een leuke salon midden in het centrum van Haarlem. Ze is super leuk om mee te kletsen en mijn nagels zien er aan het einde, super mooi uit! Ook heeft ze veel kleur keuze. Kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek om een nieuwe kleur uit te kiezen!
Treatment by Lizzy
Samira•over 2 years ago
Verified review
Je wordt als klant heel hartelijk ontvangen. Ik laat eens per maand mijn wenkbrauwen verven en ik ga altijd tevreden weer naar huis.
Treatment by Lizzy
Stephanie•over 2 years ago
Verified review
Uitstekend!
Treatment by Lizzy
Lisa•over 2 years ago
Verified review
Super fijne behandeling en het resultaat is prachtig. De sfeer is gezellig en je kunt lekker kletsen tijdens de behandeling. Je bent in goede handen hier!