Leuke salon, heel knus en schoon. Lizzy is een ontzettend aardige meid en niet geheel onbelangrijk, mijn gelnagels zien er na 2 en halve week nog top uit!
Treatment by Lizzy
Wendy•over 3 years ago
Verified review
Vriendelijk ontvangst, gezellige sfeer en hele nette manier van werken. Ik ben erg tevreden over de gellak manicure, ik kom hier zeker terug!
Treatment by Lizzy
meike•over 3 years ago
Verified review
Super fijne salon en mooie nagels. Echt een aanrader
Treatment by Lizzy
Lianne Naberhuis•over 3 years ago
Verified review
Always great !
Treatment by Lizzy
Anonymous•almost 4 years ago
Verified review
Ik wordt altijd fijn behandeld bij Lizzy! Mijn vaste plek voor gellac nagels