Ik had al eerder mijn wimpers laten liften. Ergens anders dan hier. Blij dat ik hier naartoe ben gegaan. Onwijs mooi! Veel beter dan ik gewend was. Ga zeker de volgende keren terug! De salon was mooi, afspraak was gezellig en mijn wimpers zijn heel mooi gekruld. Zeker een aanrader!
Treatment by Lizzy
Jordan•over 4 years ago
Verified review
Alles weer top!
Treatment by Lizzy
Lotte•almost 5 years ago
Verified review
Fijne salon, waar je snel, netjes en gezellig goed verzorgd wordt. Ik kom zeker snel terug!
Treatment by Lizzy
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Heel mooi gedaan, niet duur en lizz is super aardig! Zeker voor herhaling vatbaar :)