Wat mij stoorde was de diepe zucht die ik hoorde bij elke volgende handeling, voel je je niet echt welkom. Mijn voorbeeldkapsel zag ik nauwelijks terug de week erna. De gloeihete föhn was ook too much.
Styled by Hanan•Men's Haircut
Joost•over 5 years ago
Verified review
Hele fijne ervaring gehad bij Lana; ze was heel professioneel en gaf me goed advies over mijn haar. Ik ben blij met het resultaat!
Styled by lana•
Ladies' HaircutsShow all…
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Hele goede kapper!
Styled by Nael•Men's Haircut
Niels•over 5 years ago
Verified review
Kon snel terecht. Ze luistert goed naar je wensen en werkt secuur. Voelde mij weer vrouw na de behandeling :)
Ladies' HaircutsShow all…
Elsa•over 5 years ago
Verified review
Sfeer: Harde muziek, weinig communicatie.
Highlights wel mooi gezet, alleen stuk lichter geworden dan de bedoeling was. Knippen snel en goed. Betalen middels tikkie.