Zeer ervaren en supergoede service! Ik kom hier al anderhalfjaar en erg tevreden elke keer.
Eyebrow ThreadingShow all…
Kyra•over 5 years ago
Verified review
Fijne kapper, ik ga er ook met krullen naartoe. Weer mooi bijgekleurd en mooi model geknipt. Het enige minpuntje aan de salon vind ik dat de muziek erg hard staat. Als je er net als ik meer dan 4 uur zit wordt dit erg vermoeiend (overigens ook al na een half uur). Maar verder heel erg blij met deze salon!