Een leuke salon met geweldig kwaliteit. Ben heel erg blij met mijn haar kleur en heel fijn dat er extra tijd werd vrij gemaakt om toch geknipt te worden! Top service!!!
Styled by lana•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Mijn haar werd prima geknipt, er werd goed rekening gehouden met mijn wensen. Pretttig ontvangen en snel gewerkt. Helemaal goed!
Styled by Nael•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Everything was great as usual!
Styled by Nael•Men's Haircut
Agshin•over 6 years ago
Verified review
Heel blij met mijn nieuwe kapsel, mooi geknipt. Vriendelijke en professionele kapper
Styled by Hanan•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 6 years ago
Verified review
Super mooi geknipt, ben echt heel erg blij met m’n haar. De hele behandeling lang gezellig met Nael gekletst dus werkelijk niks op aan te merken. Op elk vlak een top ervaring, raad hem van harte aan iedereen aan!