Super! Ik ben al aardig wat kappers langs geweest maar dit gaat mijn vaste kapster worden. Hij luisterde goed naar wat ik wilde, knoopte leuke gesprekken aan en gaf mij adviezen (zonder verplichtingen). Daarbij heeft hij mij super mooi geföhnd. Normaal vind ik dat kapsters mij als een poedel eruit sturen. Maar hier niet! Ik voelde me super classy. Alleen maar lof!
Styled by Nael•Ladies' Haircuts
Malika•over 6 years ago
Verified review
Super blij met het resultaat van zowel de knipbeurt als het verven en threaden van mijn wenkbrauwen! Mooi schone salon en gezellig en goed personeel!Zeker een aanrader.