Ik laat mijn haar al jaren door Nael knippen in Utrecht hairstyle. Hij luistert naar je wensen en als je om advies vraagt komt hij met goede raad en tips. De prijzen zijn enorm schappelijk en mijn haar blijft heel erg lang in model zitten, ook nadat ik het gewassen heb. De ambiance is erg ontspannen en prettig waardoor ik altijd geheel tot rust -en met een nieuwe look thuis kom. Tot over 6 weken weer!
Styled by Hanan•Men's Haircut
Hester•over 7 years ago
Verified review
Erg goed geknipt en gestyled
Styled by Nael•Ladies' Haircuts
Simone van Veldhuizen•over 7 years ago
Verified review
Super professioneel !
Treatment by Nael•Eyebrow Threading
Anoek•over 7 years ago
Verified review
Met zorg geknipt door vriendelijk en professioneel personeel. Ik kom terug!
Styled by Nael•Men's Haircut
Roel•over 7 years ago
Verified review
Supermooie zaak, echt een aanwinst voor de Rivierenbuurt! Goede service, vriedenlijk personeel, relaxte sfeer, ik kom graag terug!