Heerlijke behandeling gehad 😁
Mooie salon, professioneel, vriendelijk en prachtig resultaat ☺️
Altijd fijn een behandeling bij Annelies, ik kom al jaren bij haar. Echt een momentje voor mezelf en ze heeft veel verstand van huidverbetering.
Zeer aardig meisje...ik zal in het vervolg ook miijn huid laten behandelen door haar...en ik woon dichtbij..dus lekketr op de fiets..groetjes tonnie
Mijn kids zijn superblij met de puberbehanding. Je ziet gelijk al resultaat. Een “schone” huid.
Altijd prettig en relaxend. Ze legt altijd alles netjes uit wat ze gaat doen en wat de werking is van de stoffen. Ik kom zeker weer terug!
Show more reviews...