Fijne behandeling en heel vriendelijk geholpen. Goed geadviseerd voor producten ook. Kom zeker terug! Bedankt! 😊
Angelique•about 6 years ago
Verified review
zo fijn om weer ' in goede, professionele handen' te kunnen zijn.
Cora•about 6 years ago
Verified review
Na alle Corona stress was het weer super fijn om een behandeling te krijgen van Do. Gewoon alle stress weg gemasseerd.
Desire•about 6 years ago
Verified review
Zoals altijd top!
Michelle•about 6 years ago
Verified review
Alles netjes volgens protocol. Dominique is super professioneel en een fijne schoonheidsspecialiste. Je loopt heerlijk relaxed en verzorgd de salon weer uit.