Ik word altijd super goed door Vera geholpen. Hun producten zijn ook super goed voor je huid.
Inthira•almost 7 years ago
Verified review
mijn schoondochter en ik vonden het geweldig wij vonden de behandeling heerlijk super relaxte omgeving en super leuke en lieve meiden voor herhaling vatbaar
Wilma •almost 7 years ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen zijn echt prachtig geworden met de henna brows!
Marleen •almost 7 years ago
Verified review
Iedere keer weer een feestje!!
Carola•almost 7 years ago
Verified review
Ik vond de ambiance heerlijk rustgevend, Dominique is erg vriendelijk en geïnteresseerd.
Verder is het heerlijk schoon, alles is op tijd. De behandeling was heel professioneel en met goede uitleg. Er wordt gelukkig niet geprobeerd om je alles te kunnen verkopen. Zeer beslist een aanrader.