Erg prettig behandeling. Kon snel terecht. Prima en deskundig personeel met een dikke pluim!
Remy•about 7 years ago
Verified review
Zeer professionele medewerkers, jaren lang problemen gehad met acne en een vette huid. Na een paar behandelingen en goed advies zag ik al groot verschil in mijn huid. Zeer tevreden met hoe mijn huid nu is.
Arline•about 7 years ago
Verified review
Hele vriendelijke lieve dames ! Fijn alles rustig uitgelegd. Kom graag terug!
Paulien•about 7 years ago
Verified review
Was een heerlijke high tea en ook de pedicure deluxe was top! Super bedankt voor de geweldige service.