Geweldig dat ik even met probleempje kon komen. Dank!
Christa •about 7 years ago
Verified review
Het was een heerlijke behandeling. Als ik niet hoog zwanger was geweest had ik er nog meer van genoten. Zwanger en langere tijd op je rug liggen is niet helemaal fijn. Maar al met al een topbehandeling!
Hanan•about 7 years ago
Verified review
Als altijd was ik in de watten gelegd. Ik kwam voor een gezichtsbehandeling. Ik ging met grote glimlach naar huis. V- Cosmetics biedt uitstekende service, schoonheidshandelingen op een goed niveau en zij hebben leuk sfeer in het salon. Mijn grote complimenten.