Fijne afspraak gehad! Mooi op tijd en een goede behandeling van mijn handen en nagels.
Bedankt V Cosmetics
Annie•almost 8 years ago
Verified review
Super fijn, elke keer weer!
Alexandra•almost 8 years ago
Verified review
Best facial treatment I have ever done. Thank u Cassandra
Jowan•almost 8 years ago
Verified review
We werden vriendelijk ontvangen en voor, tijdens en na de behandeling kregen we duidelijk uitleg over de behandeling, de producten en wat we konden verwachten qua reactie op onze huid. Was een zeer ontspannen gezichtsbehandeling.
B•almost 8 years ago
Verified review
Ik kijk altijd weer uit naar een behandeling, of het nu shellack is, pedicure of een schoonheidsbehandeling. Je wordt door hele lieve, vriendelijke en profesionele dames geholpen en altijd in voor een praatje tijdens de behandeling. Je wordt gewoon heerlijk verwend. Dank jullie wel.