Fantastische eerste ervaring! Ik ben ontzettend blij met mijn wenkbrauwen.Het was voor mij de allereerste keer dus was wel zenuwachtig. Maar Rach stelde mij gelijk op mijn gemak en het resultaat mag er absoluut wezen. Zeer professioneel en kundig!!
Eyebrow and Eyelash Treatments
Cheyenne•10 months ago
Verified review
De kleur die ik heb gekozen, was halverwege de behandeling op. Gelukkig was het goed op te lossen door voor de tweede laag een vergelijkbare kleur te kiezen. Rach is hartstikke aardig. En de behandeling was verder helemaal prima.
PedicureShow all…
Ikram•10 months ago
Verified review
Blij met de mini pedicure en shellac
Bea•10 months ago
Verified review
Weer fijne en professionele behandeling!
Heleen•10 months ago
Verified review
The girls were very nice and did a great job with my nails! The place feels bright and spacious also :)