Fijne ervaring; lieve rustige medewerkers, werken schoon en er hangt een fijne sfeer. Verbeterpuntje: sommige dingetjes in de salon zijn niet helemaal afgewerkt (plinten los).
Pedicure
Debby•about 1 year ago
Verified review
Grace was excellent and took great care of me!
Ruth•about 1 year ago
Verified review
Rachel is onwijs vakkundig, nauwkeurig en betrokken bij haar klanten. Bij haar heb ik altijd het gevoel in goede handen te zijn. Zij focust op het beste eindresultaat voor haar klanten, legt alles goed uit en is altijd vriendelijk. Super blij met haar!