Rachel is echt geweldig. Een leuke en vrolijke meid, altijd zonnig en ook heel kundig. De huidbehandeling is heerlijk en ik zie er ook echt frisser uit dan voorheen <3
Esther•over 1 year ago
Verified review
Geholpen door Julia, zeer professioneel, met als resultaat en de juiste producten een mooie gezonde glow.
Daar doe ik ‘t voor!
Maria•over 1 year ago
Verified review
Zeer professional en vakkundig informatief vriendelijk personeel.
Nova•over 1 year ago
Verified review
Ik had een luxe pedicure met Biab behandeling. De pedicure was heel aangenaam en ontspannend. Omdat er aan 1 voetnagel de toplak niet goed was gelukt, kreeg ik een gratis Biab reparatie met nieuwe kleur aan beide voeten aangeboden. Wat fantastisch van dit bedrijf, super bedankt, ik ben er heel blij mee!
catrin•over 1 year ago
Verified review
Fijne pedicure en nieuwe gellak! Prachtige salon waar je helemaal tot rust komt. ook goede tips qua nagel en voetverzorging. Zeker voor herhaling vatbaar!