Hele fijne afspraak gehad met Vera! Fijn persoonlijk contact in een prettige omgeving. Ze heeft de make-up heel passend gemaakt bij m'n gezicht en het stond prachtig! Ik kreeg de hele dag door complimentjes. De lippenstift ging er iets sneller af dan ik dacht door eten en drinken, maar de rest bleef heel goed zitten. 's Avonds was m'n mascara een beetje uitgelopen door het dansen, maar dat mocht de pret niet drukken
Ellen•almost 2 years ago
Verified review
Clean environment, smiling faces, good work, the feeling of being refreshed. That’s what is left from my visit to V-Cosmetics in my mind. I also appreciate their system for waiting list. I will definitely come back again.
Gamze•almost 2 years ago
Verified review
Ik raad het aan iedereen om hier te komen!
Natural Nail Strengthening
Yasmina•almost 2 years ago
Verified review
Goed
sevda•almost 2 years ago
Verified review
zoals altijd, vriendelijke ontvangst, professionele behandeling, gezellig gesprekje en prachtige nagels!