Julia was very professional, she listened well and I was very satisfied with the result.
Treatment by Julia•Eyebrow & Eyelash Tinting
Z.N•about 2 years ago
Verified review
Super gedaan weer en zo mooi met de parelmoer toppunt
Wimpers ook weer vol en netjes
Conny•about 2 years ago
Verified review
Mijn eerste keer hier, en ik heb een hele fijne pedicure gehad. Rustig ontvangst, bak koffie en lieve dames.
Elvan•about 2 years ago
Verified review
It was easy to schedule an appointment and the team was very helpful with resolving an issue with my toenail. Very happy with the clinic and would definitely return!
Jacob•about 2 years ago
Verified review
Mijn schoonouders hebben een heerlijke middag gehad, hele aardige dames 😁en een lekkere hightea.