Was voor de tweede keer om mijn wenkbrauwen te waxen/verven.
Wederom weer heel blij ermee.
De volgende afspraak staat alweer gepland
Marianne•about 1 year ago
Verified review
Niets anders dan lof voor Else! Professioneel, secuur, zorgzaam en vriendelijk. Ik was volledig ontspannen en heel tevreden over het eindresultaat. ❤️
Mei-tal•about 1 year ago
Verified review
Altijd vriendelijk , ik kom graag bij ze
Lely•about 1 year ago
Verified review
Ik twijfel over een PMU behandeling. Daarom toch eerst waxen en verven om het gestylde model van mijn wenkbrauwen te kunnen ervaren en op basis daarvan een goede behandeling te maken. Heel erg prettig en professioneel dat bij twijfel de behandeling niet wordt uitgevoerd. Blij met het resultaat dus denk dat ik binnenkort de PMU echt ga doen!!