Goed en eerlijk advies. Super blij met het resultaat!
patricia•about 2 years ago
Verified review
Nabehandeling voor mn wenkbrauwen gehad.
Super blij met het resultaat!
Voor het eerst in de nieuwe salon geweest , hele gezellige sfeer & erg mooi.
Iris •about 2 years ago
Verified review
Knusse salon, ziet er netjes uit. De wimperstyliste is vriendelijk en maakt iets moois van je wimpers. Ze blijven echt heel goed zitten en zijn goed aangebracht! 🤗🌷👍🏽
Eyelash Extensions
Nyusha•about 2 years ago
Verified review
Een hele fijne afspraak dank je wel
Annemieke•about 2 years ago
Verified review
Goede service, uitleg, mooie ruimtes en goed resultaat!