Al meer dan 15 jaar ga ik voor allerlei behandelingen naar deze salon. Dit wat de eerste keer dat ik iets aan mijn nagels liet doen en ook dat was heel goed gedaan. Professioneel en aardig en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Keep up the good work!
Treatment by Veda Lakshmi 1•Gel Nails Manicure
vicky•almost 3 years ago
Verified review
Medewerkers zijn erg vriendelijk. Mooi resultaat!
Treatment by Lakshmi•Ladies' Leg Waxing
Laura•almost 3 years ago
Verified review
Ik kom hier al jaren voor een pedicure behandeling. Voor mijn behandeling wordt alle tijd genomen en wordt professioneel behandeld. De termen, deskundigheid, adviserend, professioneel en zorg is bij hun van toepassing. Ik kom hier heel graag.