Super fijne kapsalon! Ik kon al snel terecht en ben zeer tevreden over het resultaat maar ook de vriendelijke ontvangst.
Corrie•about 1 year ago
Verified review
Patricia heeft mijn haar gekleurd en prachtig opgestoken voor een bruiloft die zaterdag.
Nelly•about 1 year ago
Verified review
Dik tevreden over het resultaat, en heel gezellig
Els•about 1 year ago
Verified review
Super blij dat we iemand gevonden hebben die precies doet wat er gevraagd wordt.
Tycho•about 1 year ago
Verified review
Liefste kapster in heel Numansdorp! Luistert naar wat je wilt, en weet goed wat ze doet! Wat een super fijne ervaring hier! Blijf zeker terugkomen! Dank je wel lieve parties!