Hele fijne behandeling gehad. Blij met het resultaat en ik kom zeker terug!
Treatment by Elise•Eyelash Perming
Marit•about 3 years ago
Verified review
Eerste keer Wimper Lift ooit, Elise vertelde steeds wat zij ging doen, dat werkte voor mij geruststellend. Het resultaat is prachtig, ik ben er erg blij mee!
Treatment by Elise•Eyelash Perming
Anne•about 3 years ago
Verified review
Elise is werkelijk een toppertje! Of ze nou m'n wenkbrauwen verft of me een gezichtsbehandeling geeft. Het is allemaal even goed, ze is heel vakkundig en heel vriendelijk. Ik ga altijd met een big smile weer naar huis :)
Treatment by Elise•Classic Facials
Anita•about 3 years ago
Verified review
Altijd met mooie Wenkies de deur uit .
Super tevreden .
Treatment by Elise•Eyebrow Waxing
Claudia•over 3 years ago
Verified review
Weer super blij met Henna Brows.
Perfect gedaan . Elise is een Vakvrouw en een perfectionist . Ik kom altijd vrolijk de Salon binnen , en vertrek met een Big Smile en voel mij nog vrolijker en mooier dankzij Elise .