Ik ben voor het eerst geweest vandaag maar ben niet tevreden over mijn nagels. Wel een heel
Mooi salon en aardige medewerkers
Pinar•about 2 years ago
Verified review
Het was niet wat ik verwacht had. En ik ben niet echt tevreden over hoe mijn nagels zijn gedaan en hoe ze er nu uitzien. Ik denk dat dit voor mij de laatste keer waa helaas.
Layla•about 2 years ago
Verified review
Top behandeld, pedi was goed gedaan, lieve medewerkster en werkte nauwkeurig en extreem schoon!
Bouchra•about 2 years ago
Verified review
Mooie studio, een goede pedicure gehad en prachtig gelakte nagels. Hopelijk kunnen ze me de volgende keer wel beter helpen met het kiezen van de gewenste kleur.