Fijn om gelijk te worden geholpen.
Vriendelijk personeel die goed hun werk doen, maar wel met weinig woorden.
Ga zeker weer terug. Resultaat is prachtig.
Ineke•5 months ago
Verified review
Ik was een keer naar een andere salon gegaan vanwege de afstand, dat had ik nooit moeten doen!
De service hier is uitstekend. Ze nemen echt de tijd voor je en zijn ontzettend vriendelijk. De salon heeft een rustige en relaxende sfeer en alles is zeer hygiënisch.
Tot de volgende keer! 😊
Anouk•5 months ago
Verified review
Netjes en snel , zeer tevreden…
Melanie•5 months ago
Verified review
Ik ben altijd enorm tevreden, ik ga nooit naar een ander! Zeer trouwe Klant bij jullie 👌❤️
Sharon•5 months ago
Verified review
Mijn nagels zien er perfect uit en wat heerlijk dat je geen oeverloze gesprekken hoeft te voeren met de dame die je helpt.. een moment van verzorging, zonder dat het energie kost!